2021. május 19. 15:00 - 16:00
2021. május 19.
15:00 - 16:00
A berobbanó platform lerombolja vagy égbe repíti a márkánkat?
SZAKÉRTŐINK ESETTANULMÁNYOKON ÉS ADATOKON KERESZTÜL PREZENTÁLJÁK, HOGYAN ÁLLÍTHATJUK ÜZLETI CÉLJAINK SZOLGÁLATÁBA A TIKTOKBAN REJLŐ LEHETŐSÉGEKET.
SEGÍTÜNK ÉRTELMEZNI A PLATFORM MŰKÖDÉSÉT ÉS BEMUTATJUK, MILYEN MÓDON ÉRDEMES KOMMUNIKÁLNI EZEN A ROHAMOSAN NÖVEKVŐ FELÜLETEN.
A TIKTOK UGRÁSSZERŰ TÉRHÓDÍTÁSÁT JÓL MUTATJÁK A SZÁMOK. VILÁGSZERTE A FELHASZNÁLÓK SZÁMA TÚLLÉPTE AZ 1 MILLIÁRDOT, MELY MÁR AZ INSTAGRAMOT OSTROMOLJA, ÉS A NÖVEKEDÉS ÜTEMÉT LÁTVA (+315 MILLIÓ FELHASZNÁLÓ/2010 Q1) PÁR HÓNAPON BELÜL FELÜL IS MÚLJA AZT.
MAGYARORSZÁGON A TIKTOK MÁR ELÉRTE A 2 MILLIÓ FELHASZNÁLÓT ÉS AZ ELMÚLT ÉVBEN OLYAN MEGKERÜLHETETLEN FELÜLET LETT A FIATALOK KÖRÉBEN, MELY MELLETT MÁR NEM MENNEK EL SZÓ NÉLKÜL AZ IDŐSEBB KOROSZTÁLYOK SEM.